Samarbetsavtal som lönar sig

Ett samarbete med Motala GK är en lönande satsning, och det finns olika sätt för ditt företag att bli partner med golfklubben. Med ett sponsoravtal ökar du synligheten och stärker varumärket, samtidigt som du får motprestationer i form av greenfee- och lektionserbjudanden. Många företag tar också vår hjälp för att arrangera företagstävlingar, en uppskattad aktivitet för kunderna.

Är du nyfiken på hur just ditt företag kan hitta samarbeten med Motala GK? Hör av dig till någon av oss i sponsorgruppen, så kan vi diskutera den bästa lösningen för dig.

En välbesökt träffpunkt

En golfbana är en välbesökt träffpunkt för människor där du kan räkna med en bra exponering av ditt varumärke. På golfbanan får du också möjlighet att träffa företagsledare från olika branscher, inte minst vid klubbens sponsoraktiviteter, något som kan skapa nya affärsrelationer.

Vill du inleda ett samarbete med Motala GK?
Det finns många attraktiva tillägg att välja mellan. Kontakta gärna sponsorgruppen på e-post för ytterligare information.

Kom i gång erbjudande

Funderar du eller någon i ditt företag på att börja spela golf?
Vi erbjuder utbildning Grönt Kort inklusive medlemskap. Detta inklusive fritt spel på gällande 9-hålsbana. Utbildningen hålls i vår svingstudio eller utomhus beroende på väderlek. Kontakta oss så berättar vi mer.

Sponsorpaket

Vi erbjuder ett sponsorpaket med möjligheten att inkludera medlemskap. Vid ett samarbete så ingår samtliga nätverkstävlingar och aktiviteter, en timme fri starttid (vardagar) med tävlingsservice, exponering vid klubbhus och i media samt andra förmåner.

Vill ni exempelvis sponsra ett hål med skyltar på tee eller flaggorna på en 9-hålslinga så går det också bra. Vi har även bra exponeringsytor för era budskap vid infartsvägar och övningsområden samt på klubbens golfbilar och bagvagnar.

Sponsorpaketet innehåller:

• Samtliga nätverkstävlingar och aktiviteter
  • Logotyp på skyltar vid parkering och driving range
  • Starttid företagsgolf 1 timme vardag inkl. service
  • Greenfeebiljetter 10 st. 9 hål
  • Grupplektion närspel en timme
  • MoGK goodiebag

Exempel fristående tillval:

• Rabatterade rangekort
  • Reklamplats på golfbilar
  • Hålsponsor teeskyltar
  • Skyltexponering infartsväg/byggnad
  • Flaggsponsor 9 eller 18 hål
  • Reklamplats på scorekort

Vi är SAMARBETSpartners till Motala Golfklubb

Våra partners är mycket viktiga för klubben. Vi vill rikta ett varmt tack till alla företag som har valt att samarbeta med oss. Vi rekommenderar våra medlemmar att gynna tillbaka.

Motala GK är en välbesökt träffpunkt där du får möjlighet att träffa företagare från alla branscher.
Inte minst vid klubbens nätverksaktiviteter där du kan skapa nya affärsrelationer.

För mer information om våra partners klicka på deras namn nedan.